Кількість
|
Вартість
|
||
|
Оцінка стану | Гарний |
---|---|
Магазин | м. Київ, пр-т Червоної Калини,43/2; (067-447-91-66), м. Мукачево, вул. Мостова, 6 прим.19; (067-657-39-08), м. Кривий Ріг, вул. Колачевського Сергія, 164; (067-404-49-34), м. Кривий Ріг, вул. Караманиць Федора, 70/76; (067-404-41-73), м. Київ, вул. Полуботка Павла Гетьмана, 11; (067-447-85-65), м. Кривий Ріг, вул. Едуарда Фукса, 3, прим. 1; (067-538-59-80), м. Львів, пр-т Червоної Калини, 109; (067-538-90-96), м. Одеса, вул. Базарна, 95; (067-502-44-59), м. Свалява, вул. Духновича, 1; (067-502-44-86), м. Чернівці, вул. Дмитра Загули, буд.2; (067-827-44-13), м. Чернігів, вул. Червоногвардійська, 9; (067-500-89-84) |
Доставка замовлень створити по всій Україні (за виключенням тимчасово окупованих територій). Термін 3-7 робочих днів.
Доставка компанією «Нова Пошта» |
на відділенні або вказана адресна доставка – розраховується згідно з тарифами перевізника. Перед оплатою обов'язково огляньте замовлений товар! |
Самовивіз |
із роздрібних магазинів техніки ломбарду «Золота Скриня» – безкоштовно тільки техніка. Перед оплатою обов'язково огляньте замовлений товар! |
Доставка ювелірних виробів
Доставка замовлень ювелірних прикрас здійснюється на вказане відділення Нової пошти – розраховується згідно тарифів перевізника. Доставка кур'єрськими службами поки не здійснюється. Відправка замовлення обробляється після внесення передплати в розмірі від 300 грн.
Доставка іншими кур'єрськими службами здійснюється тільки за погодженням з менеджером інтернет-магазину.
Передбачені наступні можливості розрахунку за замовлення:
- Готовий розрахунок – при самовиві з магазину техніки ломбарду «Золота Скриня».
- Безготівковий розрахунок. Ви можете будь-яким зручним для Вас способом перерахувати суму замовлення на банківську карту, зазначену нашим менеджером.
- Післяплата (не діє при замовленні ювелірних виробів). Відповідно до тарифів перевізника. Оплата здійснюється при отриманні товару на відділенні «Нова Пошта» або за адресою доставки. Зверніть увагу, відправлення замовлення з післяплатою відбувається після внесення передплати, яку погоджують з менеджером. Якщо посилка не була забрана з будь-яких причин, погоджена сума йде на погашення транспортних витрат.
Товар був у вжитку. Гарантійним зобов'язанням не підлягає.
Придбаний комісійний товар може бути повернутий назад тільки за згодою комісіонера